Allez les Bleus! Au travail!

1 reactie

  1. Verhoeg schreef:

    Leuk om te horen van Nederlander in Frankrijk, leuk inzicht. Bizar hoe hoog de werkeloosheid is. Doet me denken aan Griekenland

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

 

KAF ZOEKT NIEUWE EXPERTS!

 

Vertel me meer!